Asistenta clienti in afara programului de lucru

Solutii software
Profesionalism

Asistenta clienti in perioada in care biroul este INCHIS


:: Sasorysoft asigura asistenta prin email si remote NONSTOP pentru perioadele in care biroul este inchis cf. termeni contract:
           -in afara programului normal de lucru (luni-vineri 10-16)
           -in zilele libere/ sarbatori legale
           -in perioadele in care biroul este inchis cf. contract: renovari, mutari sediu sau concedii anuntate pe site
           -alte motive de forta majora

:: Ce tip de servicii se asigura in aceste perioade de "birou inchis":
           -asistenta la utilizare prin email
           -asistenta privind sumele si datele introduse de clienti , prin email
           -depanare baze de date corupte (luna sau firma integral) prin email
           -activari/licentieri urgente, prin email sau remote
            (nu schimbati sistemele de lucru in timpul acestor perioade ! Se pot licentia doar sistemele folosite/declarate inainte de aceste perioade)
           -aceste servicii nu sunt garantate, fiind prestate in limita disponibilitatii personalului nostru in aceste perioade si in functie de accesul nostru la un calculator in momentul solicitarii.


 :: Reguli pt solicitarea asistentei in aceste perioade :

            -pentru a solicita serviciile de mai sus in aceste perioade este necesar sa fiti client cu contract ACTIV in aceasta perioada
            -va rugam sa atasati FIRMA CURENTA integral (in format arhivat ZIP) daca solicitati asistenta la utilizare/asistenta sume si date introduse de utilizator/
             depanare de baze de date
            -daca este vorba de depanare de baze de date va rugam sa nu lucrati in acea luna/firma pana la primirea raspunsului nostru

 :: Tarife asistenta pt. perioadele in care biroul este inchis :

            -tariful pentru serviciile prestate in perioadele in care biroul este inchis este acelasi ca cel din contract: 24 EUR per sedinta/interventie

:: Durata raspuns interventie/asistenta :
            -in perioadele in care biroul este inchis, raspunsul la mesajele dstra prin email va fi primit in maxim 24 de ore de la trimitere.
            -aceste servicii nu sunt garantate, fiind prestate in limita disponibilitatii personalului nostru in aceste perioade si in functie de accesul nostru la un calculator in momentul solicitarii dvs.
 



© Copyright 2017 Sasorysoft®©