Sasorysoft ®
True software sells itself
Solutii software
Profesionalism
Problema 1
:: Descriere : La deschiderea
programului/update-ului instalat se afiseaza mesajul de eroare :
:: Solutie 1 : Aceasta eroare este generata de descarcarea incompleta sau corupta a fisierelor de update (easycont.exe sau statie.exe)
Redescarcati update-ul si refaceti operatia de instalare-update (lansand in executie fisierul descarcat).
Problema 2
:: Descriere : La deschiderea programului/update-ului instalat se afiseaza mesajul de eroare :Resource file version mismatch
apoi
Visual FoxPro cannot start. Could not load resources
sau
Microsoft VisualFox encountered a problem and need to be closed.
:: Solutie 1 :
Aceasta eroare este generata de instalarea librariilor VisualFox in
locatii diferite , incarcandu-se o versiune veche de librarie in
locul celei noi. Calea corecta este c:\programm files\common
files\microsoft shared\vfp , dar exista si instalari eronate in
c:\windows\system32 . Este de ajuns sa stergeti toate fisierele care
incep cu vfp9*.* din
c:\windows\system32 . Dupa
aceasta operatie cautati si stergeti toate fisieerele foxuser*
din C: (cu Search din My Computer, unde cautati Files cu denumirea
foxuser* in C:) si apoi reancercati deschiderea programului.
:: Solutie 2 : Daca
nu se remediaza atunci copiati urmatoarele librarii in directorul
programului dvs. (c:\easywin , c:\easyfct sau c:\easygest) :
-vfp9renu.dll
-vfp9r.dll
-vfp9t.dll
Problema 3
:: Descriere :
La deschiderea programului Easycont in statii se afiseaza mesajul de
eroare :
Cannot locate the Microsoft Visual Foxpro support library
:: Solutie 1 : Aceasta eroare este generata de faptul
ca ati lansat update.exe din statii fara a reinstala KIT complet cf.
instructiunilor de pe site. Instalarea kitului integral pt.
statii va elimina aceasta eroare.
:: Solutie 2 : Daca
nu se remediaza atunci copiati urmatoarele librarii in directorul
programului dvs. (c:\easywin , c:\easyfct sau c:\easygest) :
-vfp9renu.dll
-vfp9r.dll
-vfp9t.dll
Problema 4
:: Descriere :
La deschiderea programului Sasorysoft se afiseaza mesajul de eroare
:
Cannot locate the Microsoft Visual Foxpro support library
:: Solutie1 : Aceasta eroare este generata de faptul
ca au fost sterse librariile visualfox din calculatorul dvs.,
accidental, datorita unui virus sau reinstalari de sistem de
operare , etc.... Reinstalarea programului (ultima versiune)i va
elimina aceasta eroare.
:: Solutie 2 : Daca
nu se remediaza atunci copiati urmatoarele librarii in directorul
programului dvs. (c:\easywin , c:\easyfct sau c:\easygest) :
-vfp9renu.dll
-vfp9r.dll
-vfp9t.dll
Problema 5
:: Descriere :
La deschiderea statiilor Easycont se afiseaza mesajul :
Fisier accesat de alt utilizator
sau orice alt mesaj insotit de
imposibilitatea de a accesa serverul...
:: Cauze probabile si Solutii :
1) Serverul
este inchis sau reteaua este inchisa . Verificati functionarea
serverului si alimentarea hub-ului sau switch-ului folosit precum si
toate cablurile si mufele de retea folosite.
2) C:\EASYWIN
din server nu mai este SHARE FULL ACCES . In acest caz setati SHARE
FULL ACCES (read & write permissions) in server.
3) In statia
respectiva nu mai este mapata calea catre server . In acest caz
verificati daca legatura exista in MY COMPUTER . Daca litera aleasa
initial (calea catre C:\EASYWIN din server) era,de exemplu, X: ,
verificati daca aceasta litera apare in MY COMPUTER , sub literele
locale (A , C , D , etc...). Daca apare inseamna ca ati deschis
statia inaintea serverului si sistemul de operare nu a putut loga
calea X: deoarece serverul era inchis. Efectuati dublu click pe
legatura X: din MY COMPUTER si sistemul de operare se va loga. daca
logarea este efectuiata cu succes, veti observa pe ecran continutul
lui X: (C:\EASYWIN din server) . Daca , insa , litera X: nu mai
apare in lista din MY COMPUTER ,dupa literele locale , inseamna ca ,
din anumite motive, litera (calea) s-a demapat. in acest caz
remapati litera (calea) in MY COMPUTER , ca X: pentru C:\EASYWIN din
server.
4) Statiile
au aleasa ca si cale de lucru alta litera decat era mapata initial.
Daca ati mapat calea X: (pentru C:\EASYWIN din server) si ati ales
din greseala G: , de exemplu , programul nu va rula. Alegeti litera
corecta si apoi lansati din nou programul. Litera corecta o puteti
afla apeland MY COMPUTER si observand ce litera deschide calea catre
C:\EASYWIN din server. Daca deschideti statia si aceasta nu gaseste
programul server in litera aleasa se va deschide automat o lista de
alegere al literei corecte.
5) Serverul
dispune de un FIREWALL sau antivirus setate incorect , astfel incat
nu permite nici unui program sa apeleze C:\EASYWIN . In acest caz
setati corect aceste programe si incercati din nou.
6) Fisierele
si/sau folderele din C:\EASYWIN sunt marcate READ ONLY , iar
statiile nu pot scrie in ele informatiile necesare. In acest caz
selectati toate fisierele si folderele/subfolderele din C:\EASYWIN
si demarcati bifa READ ONLY.
7) Statia are
alta versiune decat serverul . Programul nu poate rula decat daca
statiile au aceeasi versiune instalata ca si serverul. In acest caz
apelati din C:\EASYWIN din statii (!) programul UPDATE.EXE care va
efectua update-ul statiei curente aducand programul la versiunea
celui din server.
8) In
programul EasyCont de pe SERVER , la SISTEM>>SETARE
RETEA>>RESTRICTII ACCES nu ati introdus numele statiei respective
sau acest nume a fost schimbat ulterior. Daca numele exista si este
exact acelasi cu cel al statiei respective in retea este posibil ca
nu ati bifat aplicatiile unde are acces statia in lucrul cu
EasyCont.
Problema 6
:: Descriere :
Nu mai pot deschide programul (monopost sau server) :
:: Cauze probabile
si Solutii :
Uneori , din diverse motive , la deschiderea Easycont programul nu
se lanseaza deloc (deci nu puteti ajunge in meniul principal).
Cauzele cele mai probabile sunt :
-caderi de curent in timpul functionarii (este necesar sa aveti UPS
la fiecare calculator/hub/switch utilizat in retea)
-erori hardware
-probleme ale sistemului de operare Windows
-virusi
-stergeri manuale de fisiere sau modificarea denumirii lor
-reinstalarea sistemului de operare (in acest caz librariile
Visualfox nu mai exista si necesita reinstalarea programului)
Indiferent de cauza care a generat aceasta eroare, este necesar sa
reusim sa "intram" in program pentru a incepe verificarea
bazelor de date si a indecsilor.
Cazul 1:
Fisierele corupte sunt chiar ale Easycont , nu in datele dvs.
Acesta este cel mai simplu caz si se remediaza daca reinstalati
programul inca o data (ultima versiune sau chiar update, daca aveti
dreptul). Va recomandam ca , inainte de a reinstala programul, sa
stergeti TOT continutul directorului
C:\EASYWIN in afara de directorul FIRME !! ESTE
IMPORTANT SA NU STERGETI ACEST DIRECTOR (FIRME) DEOARECE AICI AVETI
TOATA CONTABILITATEA DVS. ! Eventual faceti o copie de siguranta
pentru directorul c:\easywin\FIRME.
Cazul 2:
Fisierele corupte sunt in firma/luna in care programul incearca sa
intre la deschiderea sa (ultima firma lucrata sau cea in care se
afla cand a cazut curentul)
Daca nu stiti care este firma/luna stricata , se procedeaza in felul
urmator :
-MUTATI (nu copiati , MUTATI) toate firmele din
c:\easywin\firme in alta locatie (de exemplu in c:\easywin\GOGU)
-lansati programul in executie ca sa verificati ca este
functional daca nu mai aveti firmele in directorul FIRME. Daca este
functional o sa creeze o firma goala TEST si va intra in meniul
principal. Daca nu e functional in continuare , reinstalati
programul cf. instructiunilor de la Cazul 1, fara a sterge
directorul cu firmele (c:\easywin\GOGU).
-mutati o firma din GOGU in FIRME si intrati in Easycont ,
apoi lansati verificare globala pentru acea firma nou mutata. Daca
totul e ok , mutati urmatoarea firma , si urmatoarea ... pana
depistati care firma are probleme.
-dupa ce ati depistat care firma are baze corupte , scoateti
acea firma din c:\easywin\firme si mutati-o inapoi in GOGU , apoi
trimiteti firma respectiva arhivata (ZIP sau RAR) pe email catre
office@sasory.ro , pentru depanare. Nu uitati ca depanarile de acest
gen se fac contra cost , minim 20 eur+tva (CF. CONTRACT). Este
necesar sa mutati firma corupta in GOGU pentru a putea continua sa
lucrati cu restul firmelor pana la depanarea acesteia.
Daca problemele nu se rezolva cu
instructiunile de mai sus, va rugam sa apelati la serviciile de
asistenta REMOTE si un referent al Sasorysoft se va conecta in
cateva minute la calculatorul dvs. si va incerca sa rezolve
situatia aparuta. Conditiile si modul de asistenta REMOTE se gasesc
detaliat in :
Easycont >> SERVICE >> Detalii si tarife asistenta .
Echipa Sasorysoft
© Copyright 2017
Sasorysoft®©