Cum se rezolva problemele de instalare ?
Solutii simple pt. problemele dvs.  !

Solutii software
Profesionalism

Problema 1

:: Descriere : La deschiderea programului/update-ului instalat se afiseaza mesajul de eroare :
        
Error reading setup initialization file...

:: Solutie 1 : Aceasta eroare este generata de descarcarea incompleta sau corupta a fisierelor de update (easycont.exe sau statie.exe)
Redescarcati update-ul si refaceti operatia de instalare-update (lansand in executie fisierul descarcat).

Problema 2

:: Descriere : La deschiderea programului/update-ului instalat se afiseaza mesajul de eroare :
         Resource file version mismatch
        apoi
         Visual FoxPro cannot start. Could not load resources

       
sau
         Microsoft VisualFox encountered a problem and need to be closed.

 
:: Solutie 1 : Aceasta eroare este generata de instalarea librariilor VisualFox in locatii diferite , incarcandu-se o versiune veche de librarie in locul celei noi. Calea corecta este c:\programm files\common files\microsoft shared\vfp , dar exista si instalari eronate in c:\windows\system32 . Este de ajuns sa stergeti toate fisierele care incep cu vfp9*.* din c:\windows\system32 . Dupa aceasta operatie cautati si stergeti toate fisieerele foxuser* din C: (cu Search din My Computer, unde cautati Files cu denumirea foxuser* in C:) si apoi reancercati deschiderea programului.
:: Solutie 2 :  Daca nu se remediaza atunci copiati urmatoarele librarii in directorul programului dvs. (c:\easywin , c:\easyfct sau c:\easygest) :

                          -vfp9renu.dll
                          -
vfp9r.dll
                          -
vfp9t.dll

Problema 3

:: Descriere : La deschiderea programului Easycont in statii se afiseaza mesajul de eroare :
         Cannot locate the Microsoft Visual Foxpro support library
:: Solutie 1 : Aceasta eroare este generata de faptul ca ati lansat update.exe din statii fara a reinstala KIT complet cf. instructiunilor de pe site. Instalarea kitului integral pt. statii va elimina aceasta eroare.
:: Solutie 2 :  Daca nu se remediaza atunci copiati urmatoarele librarii in directorul programului dvs. (c:\easywin , c:\easyfct sau c:\easygest) :

                          -vfp9renu.dll
                          -
vfp9r.dll
                          -
vfp9t.dll

Problema 4

:: Descriere : La deschiderea programului Sasorysoft se afiseaza mesajul de eroare :
         Cannot locate the Microsoft Visual Foxpro support library
:: Solutie1 : Aceasta eroare este generata de faptul ca au fost sterse librariile visualfox din calculatorul dvs., accidental,  datorita unui virus sau reinstalari de sistem de operare , etc.... Reinstalarea programului (ultima versiune)i va elimina aceasta eroare.
:: Solutie 2 :  Daca nu se remediaza atunci copiati urmatoarele librarii in directorul programului dvs. (c:\easywin , c:\easyfct sau c:\easygest) :

                          -vfp9renu.dll
                          -
vfp9r.dll
                          -
vfp9t.dll

Problema 5

:: Descriere : La deschiderea statiilor Easycont se afiseaza mesajul  :
         Fisier accesat de alt utilizator
       
sau orice alt mesaj insotit de imposibilitatea de a accesa serverul...
:: Cauze probabile si Solutii :
            1) Serverul este inchis sau reteaua este inchisa . Verificati functionarea serverului si alimentarea hub-ului sau switch-ului folosit precum si toate cablurile si mufele de retea folosite.
            2) C:\EASYWIN din server nu mai este SHARE FULL ACCES . In acest caz setati SHARE FULL ACCES (read & write permissions) in server.
            3) In statia respectiva nu mai este mapata calea catre server . In acest caz verificati daca legatura exista in MY COMPUTER . Daca litera aleasa initial (calea catre C:\EASYWIN din server) era,de exemplu, X: , verificati daca aceasta litera apare in MY COMPUTER , sub literele locale (A , C , D , etc...). Daca apare inseamna ca ati deschis statia inaintea serverului si sistemul de operare nu a putut loga calea X: deoarece serverul era inchis. Efectuati dublu click pe legatura X: din MY COMPUTER si sistemul de operare se va loga. daca logarea este efectuiata cu succes, veti observa pe ecran continutul lui X: (C:\EASYWIN din server) . Daca , insa , litera X: nu mai apare in lista din MY COMPUTER ,dupa literele locale , inseamna ca , din anumite motive, litera (calea) s-a demapat. in acest caz remapati litera (calea) in MY COMPUTER , ca X: pentru C:\EASYWIN din server.
            4) Statiile au aleasa ca si cale de lucru alta litera decat era mapata initial. Daca ati mapat calea X: (pentru C:\EASYWIN din server) si ati ales din greseala G: , de exemplu , programul nu va rula. Alegeti litera corecta si apoi lansati din nou programul. Litera corecta o puteti afla apeland MY COMPUTER si observand ce litera deschide calea catre C:\EASYWIN din server. Daca deschideti statia si aceasta nu gaseste programul server in litera aleasa se va deschide automat o lista de alegere al literei corecte.
            5) Serverul dispune de un FIREWALL sau antivirus setate incorect , astfel incat nu permite nici unui program sa apeleze C:\EASYWIN . In acest caz setati corect aceste programe si incercati din nou.
            6) Fisierele si/sau folderele din C:\EASYWIN sunt marcate READ ONLY , iar statiile nu pot scrie in ele informatiile necesare. In acest caz selectati toate fisierele si folderele/subfolderele din C:\EASYWIN si demarcati bifa READ ONLY.
            7) Statia are alta versiune decat serverul . Programul nu poate rula decat daca statiile au aceeasi versiune instalata ca si serverul. In acest caz apelati din C:\EASYWIN din statii (!) programul UPDATE.EXE care va efectua update-ul statiei curente aducand programul la versiunea celui din server.
            8) In programul EasyCont de pe SERVER , la SISTEM>>SETARE RETEA>>RESTRICTII ACCES nu ati introdus numele statiei respective sau acest nume a fost schimbat ulterior. Daca numele exista si este exact acelasi cu cel al statiei respective in retea este posibil ca nu ati bifat aplicatiile unde are acces statia in lucrul cu EasyCont.

Problema 6

:: Descriere : Nu mai pot deschide programul (monopost sau server)  :
:: Cauze probabile si Solutii :
Uneori , din diverse motive , la deschiderea Easycont programul nu se lanseaza deloc (deci nu puteti ajunge in meniul principal).
Cauzele cele mai probabile sunt :
   -caderi de curent in timpul functionarii (este necesar sa aveti UPS la fiecare calculator/hub/switch utilizat in retea)
   -erori hardware
   -probleme ale sistemului de operare Windows
   -virusi
   -stergeri manuale de fisiere sau modificarea denumirii lor
   -reinstalarea sistemului de operare (in acest caz librariile Visualfox nu mai exista si necesita reinstalarea programului)

Indiferent de cauza care a generat aceasta eroare, este necesar sa reusim sa "intram"  in program pentru a incepe verificarea bazelor de date si a indecsilor.

Cazul 1:
Fisierele corupte sunt chiar ale Easycont , nu in datele dvs. Acesta este cel mai simplu caz si se remediaza daca reinstalati programul inca o data (ultima versiune sau chiar update, daca aveti dreptul). Va recomandam ca , inainte de a reinstala programul, sa stergeti TOT continutul directorului
C:\EASYWIN in afara de directorul FIRME !! ESTE IMPORTANT SA NU STERGETI ACEST DIRECTOR (FIRME) DEOARECE AICI AVETI TOATA CONTABILITATEA DVS. ! Eventual faceti o copie de siguranta pentru directorul c:\easywin\FIRME.

Cazul 2:
Fisierele corupte sunt in firma/luna in care programul incearca sa intre la deschiderea sa (ultima firma lucrata sau cea in care se afla cand a cazut curentul)
Daca nu stiti care este firma/luna stricata , se procedeaza in felul urmator :
    -MUTATI (nu copiati , MUTATI) toate firmele din c:\easywin\firme in alta locatie (de exemplu in c:\easywin\GOGU)
    -lansati programul in executie ca sa verificati ca este functional daca nu mai aveti firmele in directorul FIRME. Daca este functional o sa creeze o firma goala TEST si va intra in meniul principal. Daca nu e functional in continuare , reinstalati programul cf. instructiunilor de la Cazul 1, fara a sterge directorul cu firmele (c:\easywin\GOGU).
    -mutati o firma din GOGU in FIRME si intrati in Easycont , apoi lansati verificare globala pentru acea firma nou mutata. Daca totul e ok , mutati urmatoarea firma , si urmatoarea ... pana depistati care firma are probleme.
    -dupa ce ati depistat care firma are baze corupte , scoateti acea firma din c:\easywin\firme si mutati-o inapoi in GOGU , apoi trimiteti firma respectiva arhivata (ZIP sau RAR) pe email catre office@sasory.ro , pentru depanare. Nu uitati ca depanarile de acest gen se fac contra cost , minim 20 eur+tva (CF. CONTRACT). Este necesar sa mutati firma corupta in GOGU pentru a putea continua sa lucrati cu restul firmelor pana la depanarea acesteia.


Daca problemele nu se rezolva cu instructiunile de mai sus, va rugam sa apelati la serviciile de asistenta REMOTE si un referent al Sasorysoft se va conecta in cateva minute la calculatorul dvs. si va incerca sa rezolve situatia aparuta. Conditiile si modul de asistenta REMOTE se gasesc detaliat in :
Easycont >> SERVICE >> Detalii si tarife asistenta .

Echipa Sasorysoft






 

 



© Copyright 2017 Sasorysoft®©